Poduzetnički centar Split zajedno sa Studentskim poduzetničkim inkubatorom Ekonomskog fakulteta u Splitu, u sklopu projekta “Studentski digitalni HUB”, pripremili su novi set radionica i edukacija za studente i mlade.
Svibanj nam donosi novu temu mjeseca – “Digitalni marketing u sinergiji s dizajnom”. Digitalni marketing treba biti neizostavni dio poslovne strategije svakog suvremenog poduzeća. Osim što je znatno isplativiji u odnosu na klasični, offline marketing, jedna od njegovih najvećih prednosti je mogućnost preciznog mjerenja i analize rezultata. Zahvaljujući tome u svakom trenutku imamo preciznu informaciju što smo i koliko postigli s promidžbenim aktivnostima. Također, dobar digitalni marketing nezamisliv je bez grafičkih dizajnera u kreiranju sadržaja za digitalne kanale.
Stoga vam donosimo 4 radionice iz svijeta digitalnog marketinga i dizajna:
Sve edukacije održavaju se online preko Zoom platforme.
Svi polaznici koji prođu edukacije iz određenog područja dobit će potvrdu za sudjelovanje u vidu digitalno potpisane vjerodajnice sukladno EU Akcijskom planu za digitalno obrazovanje (2021.-2027.).
Prijave za navedene radionice mogu se pronaći na društvenim mrežama Studentskog poduzetničkog inkubatora.
Projekt “Studentski digitalni HUB” je sufinanciran sredstvima Europskih snaga solidarnosti Europske unije, a provodi se kroz cijelu 2021. godinu.