Poduzetnički centar Split zajedno sa Studentskim poduzetničkim inkubatorom Ekonomskog fakulteta u Splitu, u sklopu projekta “Studentski digitalni HUB”, pripremili su novi set radionica i edukacija za studente i mlade.
Svibanj nam donosi novu temu mjeseca – “Komunikacijske i prezentacijske vještine”. Digitalno doba donijelo je velike promjene u području komunikacije, obrazovanja i poslovanja. Tradicionalni mediji su do sada informirali putem televizije, radija, novina i časopisa te su podrazumijevali isključivo jednosmjernu komunikaciju bez mogućnosti reagiranja. Iako su tradicionalni mediji zastupljeniji od novih medija, razvojem Interneta te pojavom društvenih mreža oni su suočeni s novim očekivanjima korisnika poput brzine izvještavanja, bogatstva informacija te multimedijalne pogodnosti kao što su zvučni i video isječci, poveznice i interaktivnost.
Ana Klancir uvest će vas u svijet upotrebe digitalnih medija u komunikaciji. Mediji su bitni u poslovnoj komunikaciji jer omogućuju učinkovito rješavanje mnogih segmenata u spektru društvenog odnosa. Svojom jednostavnošću, pristupačnosti, brzinom, pomažu u svakodnevnoj komunikaciji između aktera u poslovnom krugu. Radionice govore o utjecaju medija u poslovnom komuniciranju, komunikaciji unutar organizacije, procesu komunikacije, vrstama komunikacije i teoriji digitalnih medija.
Radionice se održavaju u sljedećim terminima:
Sve edukacije održavaju se online preko Zoom platforme.
Svi polaznici koji prođu edukacije iz određenog područja dobit će potvrdu za sudjelovanje u vidu digitalno potpisane vjerodajnice sukladno EU Akcijskom planu za digitalno obrazovanje (2021.-2027.).
Prijave za navedene radionice mogu se pronaći na društvenim mrežama Studentskog poduzetničkog inkubatora.
Projekt “Studentski digitalni HUB” je sufinanciran sredstvima Europskih snaga solidarnosti Europske unije, a provodi se kroz cijelu 2021. godinu.